پاییز امسال چی بپوشیم؟

در مجله چرم / مد و پوشاک

پاییز امسال چی بپوشیم؟ مدل لباس‌ های ترند پاییز ۱۴۰۳ که شما را جذاب می‌کند

با فرارسیدن فصل جذاب و دوست‌داشتنی پاییز، کم کم باید به سراغ کمد لباس‌هایتان بروید و لباس‌های گرم خود را برای استفاده در این فصل سرد آماده کنید. پاییز یکی از جذاب‌ترین فصل‌های سال است و علاقه‌مندان زیادی دارد.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

افراد در این فصل دوست‌داشتنی با آب‌وهوای مطلوبش، می‌توانند استایل‌های متنوع و شیک‌تری برای خود بسازند و از ظاهر جدید خود بیش‌ازپیش لذت ببرند. اگر با فرارسیدن نیمه دوم سال به دنبال لباس‌ های ترند پاییز هستید، در ادامه با ما همراه شده و با جذاب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال آشنا شوید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

راهنمای خرید لباس‌های ترند پاییز

در این بخش به‌عنوان راهنمای خرید لباس‌های ترند پاییز، قصد داریم شما را با استایل‌های جذاب و مناسب برای این فصل خوش‌آب‌وهوا آشنا کنیم. برای خلق یک استایل پاییزی می‌توانید از المان‌های زیر استفاده کنید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

پیراهن جلوباز

در معرفی لباس‌ های ترند پاییز ۱۴۰۳ می‌توانیم به پیراهن‌های جلوباز اشاره کنیم. این پیراهن‌ها صرف‌نظر از طرح، رنگ و مدل، یکی از آیتم‌های ضروری و اصلی برای هر کمد لباس هستند و برای خلق استایل‌های مختلف، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

از این پیراهن‌ها می‌توانید به‌عنوان مانتو یا بلوز استفاده کنید. برای استفاده از این پیراهن به‌عنوان مانتو، حتماً زیر پیراهنتان یک نیم‌تنه یا تیشرت ضخیم بپوشید. همچنین می‌توانید پیراهن را پوشیده و از روی آن یک کت یا ژاکت به تن کنید. اگر پیراهن جلوباز شما از نوع مدل‌های اورسایز و آزاد است، با استفاده از یک کمربند، جذابیت بیشتری به استایل خود بدهید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

شلوار پارچه‌ای

در میان لباس‌ های ترند پاییز می‌توانیم به شلوارهای پارچه‌ای اشاره کنیم. پوشیدن شلوارهای کتان و جین برای مدت طولانی، باعث ناراحتی و خستگی می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد این مشکل، می‌توانید از شلوارهای پارچه‌ای استفاده کنید. این شلوارها برای جایگزین‌کردن شلوارهای جین آن هم در هوای سرد پاییز، گزینه مناسبی هستند.

در بررسی لباس ‌های پاییزه ترند، شلوارهای پارچه‌ای محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای دارند. خوشبختانه این نوع از شلوارها در مدل‌های متنوع برای استایل‌های مختلف به تولید می‌رسند و می‌توان آنها را در کنار آیتم‌های مختلف برای استایل‌های رسمی، کژوال و روزانه انتخاب کرد.

برای داشتن یک استایل کژوال، این شلوار را با یک تیشرت طرح‌دار یا بافت جلوباز و یک جفت کتانی ست کنید. همچنین برای یک استایل رسمی، در کنار این شلوار می‌توانید از یک کت بارانی بلند یا پالتو، به همراه یک جفت کفش پاشنه‌بلند کمک بگیرید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

لباس‌های هم رنگ

لباس‌های ست و هم‌رنگ، در میان استایل‌های پاییزی جذابیت‌های خاص خود را دارند. این دسته از لباس‌ها به‌راحتی با آیتم‌ها و سایر اکسسوری‌ها ترکیب می‌شوند و در خلق ظاهری جذاب و درخشان به شما کمک می‌کنند. برای استفاده از ست‌های پاییزی، انتخاب لباس سوم اهمیت بسیار زیادی دارد و به استایل شما نمای ویژه‌ای می‌دهد.

در انتخاب زیرکتی، بهتر است به سراغ رنگ‌های متضاد بروید یا از رنگ‌های مکمل با رنگ کت کمک بگیرید. همچنین می‌توانید با انتخاب رنگ‌های هم‌رنگ با کت‌وشلوار خود، یک استایل مونوکروم ایجاد کنید؛ اما برای تکمیل‌کردن استایل خود، از اکسسوری‌ها غافل نشوید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

طرح چهارخانه

با فرارسیدن فصل سرد پاییز، همواره این سؤال مطرح می‌شود که امسال پاییز چی بپوشیم؟ اگر این سؤال دغدغه شما نیز هست، باید بگوییم که از طرح‌های چهارخانه استفاده کنید. لباس‌های با طرح چهارخانه، جزو ترندهای هر ساله در دنیای مد و فشن هستند. این طرح‌ها هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و در هر فصل قابل استفاده‌اند.

این به سلیقه و روحیات شما بستگی دارد که چگونه این دسته از لباس‌ها را ست کنید تا استایلی شکیل و منحصربه‌فرد داشته باشید. در مورد لباس‌های چهارخانه به‌عنوان لباس‌ های ترند پاییز، باید بگوییم که طرح‌های چهارخانه خیلی راحت با سایر رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند؛ چرا که در طراحی این نوع از لباس‌ها، حداقل دو یا سه‌رنگ به کار می‌رود.

شما می‌توانید از این رنگ‌ها برای انتخاب رنگ سایر آیتم‌های استایل خود استفاده کنید. ژاکت، دامن، شلوار و پیراهن‌های چهارخانه برای خلق یک استایل پاییزی گزینه بسیار مناسبی هستند. اگر علاقه‌مند به استایل‌های کژوال هستید، می‌توانید در کنار یک کت یا پیراهن چهارخانه، از یک جفت کتانی و یک شلوار جین کمک بگیرید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

تیشرت و هودی

در معرفی بهترین لباس‌ های پاییز می‌توانیم به هودی‌ها و تیشرت‌ها اشاره کنیم. این نوع پوشاک به‌راحتی با سایر آیتم‌ها ست و هماهنگ می‌شوند و برای خلق استایل‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اگر علاقه‌مند به استایل‌های کژوال هستید، می‌توانید یک تیشرت یا هودی به همراه یک جفت کتانی و یک شلوار جین به تن کنید و از استایل پاییزی و جذاب خود نهایت لذت را ببرید. هودی‌ها و تیشرت‌های پاییزی، از جمله انواع لباس مناسب پاییز آقایان به شمار می‌روند.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

لباس چرم

در میان لباس‌ های ترند پاییز، از محصولات چرمی غافل نشوید. لباس‌های چرمی از آن دسته لباس‌هایی هستند که صرف‌نظر از نوع فصل و آب‌وهوا، در فصول مختلف سال قابل‌استفاده خواهند بود. این دسته از لباس‌ها نه‌تنها از مد نمی‌افتند؛ بلکه روزبه‌روز به جذابیت و زیبایی آنها افزوده می‌شود.

خوشبختانه تمامی آیتم‌های پوشاک از جمله شلوار، دامن، کت، کیف و... از جنس چرم به تولید می‌رسند؛ بنابراین محدودیتی در انتخاب آیتم‌های چرمی برای خلق یک استایل پاییزی وجود ندارد. به‌جرئت می‌توان گفت لباس‌های چرمی از جذاب‌ترین لباس‌های ترند در پاییز هستند که به‌راحتی با سایر آیتم‌ها،  هماهنگی پیدا می‌کنند.

شما با انتخاب یک بارانی بلند از جنس چرم، یک شلوار چرم و یک جفت بوت، می‌توانید ظاهری استثنایی و خاص به استایل خود بدهید. همچنین با کمک اکسسوری‌هایی مانند دستکش، کفش و کیف چرمی، می‌توانید در پاییز امسال با لباس ‌های ترند چرمی، بدرخشید.

لباس‌های برش‌دار

در معرفی لباس ‌های ترند پاییز می‌توانیم به لباس‌های برش‌دار اشاره کنیم. این دسته از لباس‌ها مدت زیادی نیست که وارد دنیای مد و پوشاک شده‌اند، اما در همین مدت کوتاه طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. این دسته از لباس‌ها صرف‌نظر از سن‌وسال، برای هر طیف سنی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

برای انتخاب لباس‌های برش‌دار به‌عنوان بهترین لباس ‌های پاییز، به این نکته دقت داشته باشید که همه لباس‌هایتان را برش‌دار انتخاب نکنید. تنها کافی است یکی از آیتم‌های استایل شما برش‌دار باشد تا استایل پاییزی شما چشمگیر و جذاب جلوه کند.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

بافت اگر هنوز نمی‌دانید پاییز امسال چی بپوشیم، لباس‌های بافت را امتحان کنید. لباس‌های بافت جزو ترندهای جذاب امسال هستند که برای داشتن یک استایل پاییزی، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. این لباس‌ها به‌عنوان شیک ‌ترین لباس ‌های پاییزی شناخته شده و تنوع بسیار بالایی چه به لحاظ رنگ و چه به لحاظ طرح و مدل دارند. انتخاب یک بلوز بافت با یک شلوار جین، از بهترین ترکیب‌های لباس‌های ترند پاییز است. برای تکمیل‌کردن این استایل خاص، می‌توانید از یک کتانی کمک بگیرید یا با استفاده از یک جفت چکمه یا نیم‌بوت، استایل خود را به تکامل برسانید.

پاییز امسال چی بپوشیم؟

کلاه و شال

در تکمیل لباس ‌های مناسب پاییز، کلاه و شال اهمیت ویژه‌ای دارند. این آیتم‌ها علاوه بر اینکه به گرم ماندن شما کمک می‌کنند، نقش مؤثری در زیبایی ظاهر و استایل شما برعهده دارند. در انتخاب رنگ شال و کلاه و تکمیل لباس‌ های ترند پاییز، می‌توانید از رنگ‌های متضاد و یا رنگ‌های مکمل، بنا به سلیقه و علاقه خود استفاده کنید.

چه رنگ‌هایی برای لباس ترند پاییز انتخاب کنیم؟

اگرچه انتخاب آیتم‌های مناسب و مختلف لباس، برای استایل‌های پاییزی اهمیت ویژه‌ای دارد، اما نباید از اهمیت رنگ‌ها در این زمینه غافل شویم. لباس مناسب پاییز خانم ‌ها و آقایان، در صورتی جذاب‌تر خواهد بود که از رنگ‌های مناسب فصل انتخاب شده باشد. از جمله رنگ‌ های ترند پاییز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

نارنجی

نارنجی جزو رنگ‌های شاداب و گرم است و برای استایل‌های پاییزی، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. این رنگ جذاب که نمایانگر فصل پاییز است، با رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای به بهترین شکل ممکن ترکیب شده و درخشش فوق‌العاده‌ای به تیپ شما می‌دهد.

سبز یشمی

این رنگ جذاب، از دیگر رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز است که به واسطه احساس گرمی و نشاطی که ایجاد می‌کند، برای استایل‌های پاییزی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. رنگ سبز با رنگ‌های کرم یا خردلی ترکیب بی‌نظیر ایجاد کرده و با اغلب طیف‌های رنگی پوست هماهنگ است.

بنفش تیره

در میان رنگ‌های ترند پاییز، می‌توان به رنگ دوست‌داشتنی بنفش اشاره داشت. اگر نمی‌دانید برای استایل پاییزی خود چه رنگی را انتخاب کنید رنگ بنفش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ در کنار رنگ‌های مختلفی همچون سبز و صورتی، ترکیب فوق‌العاده جذابی ایجاد می‌کند.

آبی نفتی

آبی نفتی یکی از رنگ‌های با طیف تیره است که با رنگ‌های خاکستری و سفید هماهنگی فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. شما می‌توانید این رنگ را با سایر اکسسوری‌ها از رنگ‌های متنوع به‌راحتی ست کرده و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

زرد خردلی

اگر به رنگ‌های روشن علاقه دارید، رنگ زرد را فراموش نکنید. این رنگ بهترین رنگ پاییزی است که در کنار رنگ‌های طوسی، نقره‌ای و قهوه‌ای، هماهنگی و درخشش بی‌نظیری پیدا می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد لباس ‌های ترند پاییز صحبت کردیم و با رنگ‌های مناسب این فصل جذاب آشنا شدیم. پاییز امسال می‌توانید از رنگ‌های متنوع و پوشش‌هایی با مدل‌های گوناگون استفاده کنید و استایل‌های متنوع و زیبایی را برای خود خلق کنید.

به‌طورکلی، استفاده از لباس‌های چرمی، لباس‌های بافت، پیراهن‌های چهارخانه، جلوباز و... همگی برای فصل پاییز انتخاب مناسبی هستند؛ اما نحوه ترکیب آنها با سایر آیتم‌ها و انتخاب رنگ مناسب، به سلیقه و علایق شما بستگی دارد.