کفش مناسب افراد قد کوتاه

در مجله چرم / مد و پوشاک

6 ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه (خانم ها و آقایان قد کوتاه بخوانند!)

افراد قد کوتاه باید چه کفش‌هایی بپوشند؟ کفش مناسب افراد قد کوتاه چه مشخصاتی دارد؟ چگونه با کفش بلندتر به نظر برسیم؟ این‌ها سوالاتی هستند که از سمت آقایان و خانم‌هایی با قد کوتاه، مطرح می‌شوند. اگر شما هم قدتان نسبت به اکثر افراد جامعه کوتاه‌تر است و می‌خواهید کمی کشیده‌تر و قد بلندتر به نظر برسید، لازم است کفش مناسبی انتخاب کنید. اما منظور از کفش مناسب، صرفاً مدل‌هایی نیست که 10 متر پاشنه دارند!

.ما در این مطلب، تکنیک‌های انتخاب کفش برای افراد کوتاه را بررسی می‌کنیم؛ همچنین چند مدل کفش مناسب برای خانم‌ها و آقایان کوتاه قد به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین کفش برای افراد قد کوتاه را انتخاب کنید.

 

 

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

چه نوع کفش هایی مناسب خانم های کوتاه قد است؟

خوشبختانه انتخاب کفش مناسب خانم های قد کوتاه، کار سختی نیست و به لطف وجود انواع کفش پاشنه بلند برای قد کوتاه‌ها، با یک چرخ کلی در بازار می‌توان مدل‌های مختلف این کفش را برای خانم‌ها پیدا کرد که با پاشنه‌هایی از 3 تا 10 سانتی متر، طراحی شده‌اند. اما مشکل اینجاست که برخی از این کفش‌ها، به سلامت پا و مهره‌های کمر آسیب می‌رسانند.

در انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه، باید علاوه بر افزایش قد، به نکات دیگری هم توجه داشته باشید تا یک کفش استاندارد خریداری کنید. در اینجا، به برخی از ویژگی‌های کفش مناسب برای افراد کوتاه قد اشاره می‌کنیم:

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

  • اول از همه، اگر قصد خرید کفش مجلسی مناسب افراد قد کوتاه را دارید، به سراغ خرید کفش‌هایی بروید که به‌صورت آرگونومیک طراحی شده باشند. اکثر کفش‌های پاشنه بلند، طراحی استانداردی ندارند؛ پس حتما کفشتان را از برندهای معتبر انتخاب کنید.
  • کفش‌هایی که در قسمت مچ پا دارای اکسسوری، پاپیون و بندهای بزرگ و پهن هستند را انتخاب نکنید؛ چرا که این کفش‌ها، قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.
  • کفش‌هایی انتخاب کنید که پاشنه ضخیمی دارند؛ این کفش‌ها کمترین فشار را به پای شما وارد می‌کنند.
  • اگر یک کفش مناسب برای افراد قد کوتاه برای استفاده در اداره‌ها و محیط‌های رسمی نیاز دارید، می‌توانید به سراغ کفش‌هایی با ظاهر ساده‌تر و کفی صاف بروید که لژ نسبتاً بزرگی دارند.
  • برای استایل‌های تابستانی، به سراغ خرید صندل‌های اسپورت لژ دار بروید.
  • برای استایل‌های زمستانه، بوت‌های پاشنه دار و ساق بلند را خریداری کنید که پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهند؛ نیم بوت‌های جمع و جور با ساق کوتاه، قدتان را کوتاه‌تر نشان خواهند داد.
  • کتونی و کفش‌های اسپورتی که ظاهر بزرگ دارند، شما را قد کوتاهتر نشان می‌دهند؛ پس تا حد ممکن، کفش‌های ظریف را انتخاب کنید.
  • تا حد ممکن، کفش‌هایی با رنگ خنثی خریداری کنید که باعث کشیده به نظر رسیدن قد شما خواهند شد.

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

کفش مناسب آقایان قد کوتاه

وقتی صحبت از کفش‌هایی که قد را بلندتر نشان می‌دهند به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت کفش‌های پاشنه دار و زنانه می‌رود؛ این در حالی است که آقایان هم امکان افزایش قد با کفش را دارند. برخی از کفش‌های مردانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند بین دو الی 5 سانتی متر، قد آقایان را بلندتر نشان دهند. در ادامه، ویژگی کفش های مناسب برای افراد قد کوتاه را به شما توضیح می‌دهیم:

  • برای انتخاب کفش مناسب آقایان قد کوتاه، می‌توانید به سراغ بوت و نیم بوت‌هایی بروید که زیره ضخیمی دارند.
  • در صورتی که استایل کلاسیک و رسمی دارید، کفش‌هایی در این سبک که پاشنه کوتاهی دارند را انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید کفی‌های بلندی که در داخل کفش قرار می‌گیرند و کاملا مخفی هستند را برای افزایش قد خود امتحان کنید.
  • یک راه حل دیگر برای انتخاب کفش مناسب افراد کوتاه قد، خرید کفش‌های نوک تیر است. این کفش‌ها از نظر بصری، ساق پا را کشیده‌تر نشان می‌دهند.
  • کتونی و کفش‌های اسپرتی که دارای لژ یا زیره ضخیم هستند هم می‌توانند بهترین کفش‌ها برای کوتاه قدها باشند.
  • توصیه می‌کنیم حتما به سراغ خرید کفش‌های تک رنگ بروید و از کفش‌هایی با مدل و طرح شلوغ، پرهیز کنید.

چند مدل از کفش‌هایی که قد را بلندتر نشان می‌دهند

در این بخش، چند ایده جذاب برای انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه برایتان آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و همچنین سبک استایل خود، یکی از این کفش‌ها را برای کشیده‌تر شدن قدتان انتخاب کنید.

برای آقایان:

کفش چرمی رسمی مردانه Abtin Slipon

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و بهترین مدل‌های کفش چرمی برای آقایان، همین محصول است. این کفش هم برای استایل‌های کلاسیک و هم برای استایل‌های کژوال و روزانه انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

پاشنه این کفش، کمی بلندتر از حد معمول طراحی شده تا قد را چند سانتی‌متر بلندتر کند. ترکیب آن با یک شلوار راسته پارچه ای، می‌تواند قدتان را کشیده‌تر نشان دهد.

کفش چرمی روزمره مردانه Aron Lace Hill

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

در صورتی که طرفدار مدل‌های اسپرت هستید و به دنبال یک کفش مناسب افراد قد کوتاه می‌گردید، این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ظاهر جذاب و ترکیب رنگ منحصر به فرد این کفش، باعث شده تا در بین اکثر آقایان جوان، طرفداران زیادی به دست آورد.

قسمت لژ و زیره این کفش، به‌صورت قطور طراحی شده تا در حین استفاده، قد افراد را بلندتر کند. این کفش برای استفاده روزانه یا ست کردن با استایل های خیابانی، اسپرت، کژوال و... مناسب است.

کفش چرمی اسپرت مردانه Atras Sneaker II

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

برخی از افراد فکر می‌کنند که افزایش قد با کفش، فقط با استفاده از کفش‌های رسمی و مجلسی ممکن است. اما این کفش ورزشی، به دلیل طراحی خاص خود توانسته بهترین کفش برای افراد قد کوتاه و ورزشکار باشد.

شما می‌توانید استایل‌های اسپرت جذابی با این کفش داشته باشید و به دلیل رنگ خنثی، با تمام رنگ لباس‌هایتان به خوبی ست می‌شود.

برای خانم ها:

 

صندل چرمی رسمی زنانه Arta K Ankle Strap Sandal II

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

اگر به دنبال یک کفش مجلسی مخصوص افراد قدکوتاه هستید، این صندل یکی از شیک‌ترین و بهترین گزینه‌ها خواهد بود. این صندل به‌صورت آرگونومیک طراحی شده و با وجود پاشنه بلند، بسیار راحت است. از نظر ظاهری هم یک محصول شیک و جذاب به شمار می‌رود که می‌تواند استایل خیره‌کننده‌ای برایتان فراهم کند.

صندل چرمی روزمره زنانه Elize Sandal AnkleStrap II

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

اگر یک صندل اسپرت‌تر برای استفاده روزمره یا تکمیل استایل‌های کژوال، خیابانی و اسپرت خود نیاز دارید که قد شما را هم بلندتر نشان دهد، این محصول انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. این کفش پاشنه بلند برای قد کوتاه‌ها، به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند بدون هیچ فشاری به کف پا، قد را بلندتر نشان دهد.

کفش چرمی روزمره زنانه Argon Lace QF

ایده انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه

در صورتی که طرفدار مدل‌های اسپرت هستید اما به یک کفش مخصوص افزایش قد نیاز دارید، این محصول گزینه خوبی به‌شمار می‌رود. این کفش می‌تواند برای استفاده روزانه مناسب باشد و در عین حال که بسیار راحت و کاربردی است، قدتان را هم بلندتر می‌کند.

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با نحوه انتخاب کفش مناسب افراد قد کوتاه آشنا کنیم. با رعایت نکات گفته شده می‌توانید بهترین کفش‌ها برای کوتاه قدها را خریداری کرده و از این طریق، استایل جذاب‌تری داشته باشید.

اگر شما هم نکته دیگری در خصوص انتخاب کفش‌های مناسب برای افراد کوتاه‌تر می‌شناسید، خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید تا کاربران دیگر سایت هم از نظرات ارزشمندتان استفاده کنند!